Witamy na stronie ARCHIWALNEJ

Biuletynu Informacji Publicznej

Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Od dnia 1 marca 2021 r. Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony jest pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugimdobczyce

 

Opublikowane informacje podlegają retencji danych zgodnie z zarządzeniem nr 59/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 17 marca 2020 r. w sprawie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Urząd Gminy i Miasta Dobczyce ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Data: 

2018-04-23

gif pracaStanowisko urzędnicze ds. bezpieczeństwa informacji

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta Dobczyce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 6%.

 

1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe I lub II stopnia;

b) 6 miesięcy doświadczenia zawodowego;

c) obywatelstwo polskie;

d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

f) nieposzlakowana opinia.

     

2. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie w pracy przy przetwarzaniu danych osobowych, w tym ochronie danych;

b) znajomość normy z serii PN-ISO/IEC 27001;

c) znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych,

d) wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności administracji samorządowej;

e) umiejętność:

- obsługi komputera, programów MS Office,

- sprawnej organizacji pracy,

- pracy w zespole,

- samodzielnego rozwiązywania problemów,

- nawiązywania kontaktów.

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Do głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy należy w szczególności:

a) prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną informacji i danych osobowych w tym opracowywanie wymaganych przepisami prawa polityk i instrukcji;

b) przygotowywanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych i prowadzenie ich ewidencji oraz nadzorowanie ich aktualności;

c) prowadzenie rejestrów czynności przetwarzania;

d) współpraca w zakresie prowadzenia analizy ryzyka oraz oceny skutków dla ochrony danych;

e) realizacja obowiązków informacyjnych ciążących na administratorze danych;

f) przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych, w tym danych osobowych;

g) prowadzenie wewnętrznych audytów jakości w zakresie wdrożonych systemów zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem systemu zarzadzania bezpieczeństwem informacji orazprzepisów prawych;

h) współpraca z Pełnomocnikiem ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zakresie doskonalenia wdrożonych systemów, w tym przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zintegrowanych systemów;

i) nadzorowanie stosowania przez pracowników Urzędu przyjętych zasad ochrony danych, w tym sporządzanie sprawozdań dla Pełnomocnika ds. ZSZ oraz dla Burmistrza.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

a) praca biurowa na pełen etat w podstawowym systemie czasu pracy,

b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

c) Urząd nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych

(dwupiętrowy budynek Urzędu nie posiada windy).

 

5. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) życiorys (CV);

c) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;

d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

e) ewentualne kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach,

f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

g) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

6. Wymagane dokumenty konkursowe należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. bezpieczeństwa informacji”:

- osobiście w  Biurze Obsługi Klienta – parter budynku Urzędu lub

- przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) do Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26, 32-410 Dobczyce,

w terminie do dnia 4 maja  2018 roku, do godz. 15:00.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.dobczyce.pl – w zakładce BIP) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26.

Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni na w/w stanowisku, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata.

W przypadku nie rozstrzygnięcia konkursu dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów zostaną zniszczone po zakończeniu procedury naboru.

 

Wymagane dokumenty konkursowe: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016r., poz.902 ze zm.)”.