Witamy na stronie ARCHIWALNEJ

Biuletynu Informacji Publicznej

Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Od dnia 1 marca 2021 r. Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony jest pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugimdobczyce

 

Opublikowane informacje podlegają retencji danych zgodnie z zarządzeniem nr 59/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 17 marca 2020 r. w sprawie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Nabór na stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Dobczycach

Data: 

2020-07-14

Burmistrz Gminy i Miasta Dobczyce

ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy

 

Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Dobczycach

(nazwa stanowiska pracy) 

ul. Jagiellońska 2, 32-410 Dobczyce

 

 

I. Wymagania niezbędne dla osoby aplikującej:

  • wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w domu oraz co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
  • co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
  • specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.      

II. Wymagania dodatkowe:

 

  • bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych z zakresu pomocy społecznej, ustawy o pomocy społecznej, rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy Kodeks pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy Unii Europejskiej oraz środków z programów krajowych,
  • umiejętność zarządzania zespołem ludzkim,
  • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność, systematyczność, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  • kierowanie i odpowiedzialność za działalność statutową Środowiskowego Domu Samopomocy,
  • realizacja zadań Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zadań wynikających z przepisów prawa,
  • reprezentowanie Środowiskowego Domu Samopomocy na zewnątrz oraz składanie oświadczeń woli w imieniu Domu,
  • prowadzenie gospodarki finansowej Środowiskowego Domu Samopomocy, zabieganie o środki na pokrycie jego statutowych i ustawowych zadań,
  • odpowiedzialność materialna za powierzone mienie,
  • współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi mającymi związek z działalnością Domu,
  • wykonywanie czynności pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Środowiskowym Domu Samopomocy,
  • przygotowywanie i składanie niezbędnych informacji dotyczących funkcjonowania Domu,
  • przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej jednostki.

 

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Dobczycach, ul. Jagiellońska 2,     32-410 Dobczyce,
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • sytuacje stresowe,
  • wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania kierowników jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta Dobczyce,

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Dobczycach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV),
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe (świadectwa, dyplomy, certyfikaty),
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenie CEIDG o własnej działalności gospodarczej),
  • kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • własnoręcznie podpisane oświadczenia:  (1) o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwa skarbowe, (2) że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, (3) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, (4) o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, (5) o posiadanym obywatelstwie oraz (6) o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.

Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być przez niego własnoręcznie podpisane, a w przypadku kopii posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę „potwierdzam za zgodność z oryginałem”, wraz z datą składania oświadczenia.

 

 

 

VI. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Wymagane dokumenty konkursowe należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Dobczycach”:

- osobiście w  Biurze Obsługi Klienta – parter budynku Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26

lub

- przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) do Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26, 32-410 Dobczyce,

w terminie do dnia 24 lipca  2020 roku, do godz. 15:00.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.dobczyce.pl – w zakładce BIP) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26.

Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

 

Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy

 

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy -  dane osobowe przetwarzane są zgodnie z  Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego RODO.

ADMINISTRATOR

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Dobczyce z siedzibą w  Dobczycach, Rynek 26, 32-410 Dobczyce.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Burmistrza Inspektorem Ochrony Danych pod adresem:

- Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce;

- e-mail: iod@dobczyce.pl;

- tel.  012 37 21 700.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:

1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego   z art. 22¹ Kodeksu Pracy,  w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 pkt c RODO.

2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV.   Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda - art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem (poprzez skierowanie formularza wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, którego wzór znajduje się w  Biuletynie informacji Publicznej w zakładce RODO - na adres email: iod@dobczyce.pl).

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami  Pani/Pana  danych  osobowych  będzie  zespół  ds.  rekrutacji oraz   pracodawca   lub   osoba   upoważniona   przez   pracodawcę   do wykonywania czynności w zakresie prawa pracy. Informacja o wynikach naboru jest upowszechniania osobą trzecim na tablicy informacyjnej Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy od dania publikacji.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pani/Pana dokumenty aplikacyjne przechowywane będą przez okres rekrutacji. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni na stanowisku, zostaną zniszczone po upływie 3  miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. W przypadku nie rozstrzygnięcia konkursu dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów zostaną zniszczone po zakończeniu procedury naboru.

PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Mają Państwo prawo do:

- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

- usunięcia danych osobowych – w przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.

INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH

 W  zakresie  informacji  wskazanych  w  ogłoszeniu  jako  niezbędne,  zgodnie  z  Kodeksem Pracy -podanie  danych  jest  obowiązkowe  i  niezbędne  do  udziału  w  procesie  rekrutacji. Ich  niepodanie  może  uniemożliwić udział w  procesie  rekrutacji.  Podanie  danych  innych niż wskazane w  ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI

Ma Pan/Pani prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PRZETWARZANIU DANYCH

Dane osobowe nie będą podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.