Witamy na stronie ARCHIWALNEJ

Biuletynu Informacji Publicznej

Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Od dnia 1 marca 2021 r. Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony jest pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugimdobczyce

 

Opublikowane informacje podlegają retencji danych zgodnie z zarządzeniem nr 59/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 17 marca 2020 r. w sprawie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Nabór na stanowisko ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki

Data: 

2016-11-18

baner - pracaUrząd Gminy i Miasta Dobczyce ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki.

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta Dobczyce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe;
  2. doświadczenie zawodowe (zatrudnienie, staż lub praktyka);
  3. znajomość i umiejętność interpretacji przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  4. umiejętność obsługi komputera,
  5. umiejętność doradzania, dzielenia się wiedzą i współdziałania z innymi,
  6. rzetelność i terminowość oraz dbałość o własny rozwój zawodowy,
  7. otwartość na kontakt i budowanie relacji,
  8. obywatelstwo polskie,
  9. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  10. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  11. nieposzlakowana opinia

2. Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, administracja, informatyka, systemy zarządzania jakością,
  2. znajomość normy z serii PN EN ISO 9001 oraz PN EN ISO 27001,
  3. preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji rządowej w zakresie objętym konkursem.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji, a w szczególności: prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną informacji i danych osobowych w tym opracowywanie wymaganych przepisami prawa polityk i instrukcji,
  2. Wydawanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych i prowadzenie ich ewidencji oraz nadzorowanie ich aktualności,
  3. Prowadzenie, aktualizowanie  i nadzorowanie ewidencji  zbiorów danych osobowych,
  4. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych, w tym danych osobowych,
  5. Prowadzenie wewnętrznych audytów jakości w zakresie wdrożonych systemów zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem systemu zarzadzania bezpieczeństwem informacji oraz  przepisów prawych, a także prowadzenie sprawdzeń zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych, w tym z przeglądu uprawnień dostępu do Urzędu, danych osobowych, informacji i systemów teleinformatycznych,
  6. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zakresie doskonalenia wdrożonych systemów, w tym przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zintegrowanych systemów,
  7. Nadzorowanie stosowania przez pracowników Urzędu przyjętych zasad ochrony danych, w tym sporządzanie sprawozdań dla Pełnomocnika ds. ZSZ oraz dla Burmistrza,
  8. Prowadzenie elektronicznej ewidencji mienia gminnego, w tym przygotowanie wyposażenia i sprzętu do przeprowadzenia inwentaryzacji,
  9. Prowadzenie ewidencji kluczy w systemie jednego klucza oraz realizowanie spraw z zakresu zabezpieczenia fizycznego budynku Urzędu,
  10. Zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt, meble i wyposażenie w tym obsługa usługi pocztowej, zakupy i dostawy materiałów biurowych i kancelaryjnych, druków i formularzy oraz środków czystości,
  11. Prenumerata czasopism i książek na potrzeby Urzędu,

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca biurowa na pełny etat  w podstawowym systemie czasu pracy,
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. Urząd nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych

(dwupiętrowy budynek Urzędu nie posiada windy).

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kserokopie świadectw pracy (w przypadku, gdy kandydat był już zatrudniany),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie),
  5. ewentualne kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach,
  6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych).

Wymagane dokumenty konkursowe należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26, 32-410 Dobczyce, parter -  Biuro Obsługi Klienta, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki”, w terminie do dnia 14 grudnia 2016 roku (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.dobczyce.pl – w zakładce BIP) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26.

Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Wymagane dokumenty konkursowe: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016r., poz.902)”.