Data:
Kadencja:
- 2018-2023
Nr zarządzenia:
Zarządzenie Nr 59/2020
Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce
z dnia 17 marca 2020 r.
w sprawie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.)), § 15 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej z dnia 18 stycznia 2007 r. (Dz. U. Nr 10, poz. 68), art. 8 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1429), Burmistrz Gminy i Miasta Dobczyce zarządza co następuje:
Rozdział 1.
Postanowienia ogólne
§ 1. .Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, zwany dalej „Urzędem”, prowadzi, w domenie publicznej, pod adresem internetowym https://bip.malopolska.pl/ugimdobczyce, stronę podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej, zwaną dalej „BIP” , przeznaczoną do udostępniania informacji publicznych dotyczących działalności Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce, Rady Miejskiej w Dobczycach oraz Urzędu.
§ 2. W BIP mogą być zamieszczane informacje dotyczące gminnych jednostek organizacyjnych, jednakże jednostki te zobowiązane są do prowadzenia własnych Biuletynów Informacji Publicznej.
§ 3. Strukturę działów tematycznych BIP oraz redaktorów tych działów określa załącznik do niniejszego Zarządzenia.
Rozdział 2.
Zadania kierowników i pracowników komórek organizacyjnych
§ 4. 1. Kierownicy Referatów Urzędu odpowiadają za merytoryczne i formalno-prawne przygotowanie treści oraz terminowość publikowanych informacji w BIP, będących w zakresie kompetencji Referatu, którym kierują i w tym celu:
1) wydają pracownikom własnych Referatów wewnętrzne polecenia służbowe odnoszące się do zakresu informacji podlegających publikowaniu, w odpowiednich działach tematycznych BIP;
2) sprawują nadzór w zakresie tworzenia, utrzymywania, aktualizowania danych, a także zapewniają podległym pracownikom dostępności zgodnie z wytycznymi Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) w wersji 2.1 w BIP;
3) zgłaszają administratorowi BIP potrzeby dotyczące rozbudowy lub modyfikacji działów tematycznych BIP,
4) występują z wnioskami w sprawie nadania bądź wycofania uprawnień osobom publikującym informacje w BIP, zwanymi dalej „redaktorami BIP”;
5) określają strukturę działów tematycznych strony BIP w zakresie realizowanych przez podległy im Referat zadań oraz podejmują działania mające na celu zachowanie spójności informacji zamieszczanych w BIP.
2. Osoby zatrudnione na samodzielnych stanowiskach odpowiadają za merytoryczne i formalno-prawne przygotowanie treści oraz terminowość publikowanych informacji w BIP, będących w zakresie ich zadań i w tym celu:
1) przygotowują zakres informacji niezbędny do publikacji, a szczególnie tworzą i aktualizują dane podlegające publikacji, a także zapewniają ich tworzenie przy stosowaniu zasad dostępności zgodnie z wytycznymi Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) w wersji 2.1 w BIP;
2) zgłaszają administratorowi BIP potrzeby dotyczące rozbudowy lub modyfikacji działów tematycznych BIP,
3. Wnioski, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 4 sporządza się zgodnie z zasadami wnioskowania o przyznanie dostępu do zasobów Urzędu przyjętymi w „Instrukcji przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta Dobczyce”.
4. Kierownicy Referatów Urzędu zobowiązani są do wyznaczania co najmniej jednego pracownika Referatu na redaktora BIP poprzez dokonanie stosownych zapisów w jego zakresie czynności.
5. Dla samodzielnych stanowisk rolę redaktora BIP pełni wyznaczony pracownik Biura Promocji.
§ 5. Do zadań redaktora BIP należy:
1) publikowanie w BIP informacji z zakresu działalności Referatu, w którym pracuje lub samodzielnego stanowiska, na którym jest zatrudniony,
2) współpraca z pracownikami własnego Referatu w zakresie związanym z publikowaniem w BIP informacji, za których wytworzenie lub przechowywanie są oni odpowiedzialni,
3) sprawdzanie poprawności wyświetlania się publikowanych informacji, w tym sprawdzanie poprawności otwierania się zamieszczanych plików,
4) reagowanie w sytuacjach zauważenia nieprawidłowości w przygotowanych do publikacji informacjach, np. nieotwierające się pliki, niezanonimizowane dane osobowe, nieuzasadnione przekazywanie skanów do publikacji, przekazywanie dokumentów nie zawierających daty, stanowiska służbowego, imienia i nazwiska osoby, która podpisała dokument,
5) pełnienie nadzoru nad kompletnością i spójnością oraz zgodnością z aktualnym stanem faktycznym i prawnym, informacji publikowanych w BIP,
6) niezwłoczne zgłaszanie administratorowi BIP zauważonych awarii i nieprawidłowości w funkcjonowaniu BIP,
7) dokonywanie pełnej anonimizacji dokumentów przed ich udostepnieniem w BIP, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi,
8) usuwanie danych z BIP po upływie okresu ich udostępniania określonego w załączniki nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 6. Do obowiązków pracowników Urzędu, w związku z publikacją dokumentów w BIP, należy w szczególności:
1) przekazywanie redaktorowi BIP elektronicznej postaci dokumentów podlegających udostępnieniu w BIP,
2) przekazywanie redaktorowi BIP informacji o osobie, która wytworzyła dokument przeznaczony do publikacji w BIP, osobie odpowiadającej za jego treść oraz informacji o terminie w jakim dokument ma być udostępniany w BIP,
3) właściwe sporządzanie i formatowanie dokumentów przeznaczonych do udostępnienia w BIP, w tym dbanie o ich merytoryczną i estetyczną zawartość, a także tworzenie dokumentów z zastosowaniem zasad dostępności zgodnie z wytycznymi Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) w wersji 2.1 ,
4) dbanie o kompletność danych w publikowanych dokumentach, w szczególności o to, aby zawierały datę podpisania lub wytworzenia oraz stanowisko służbowe, imię i nazwisko osoby, która podpisała dokument,
5) dokonywanie wyłączeń jawności (anonimizacji) dokumentów przeznaczonych do publikacji w BIP.
§ 7. Do zadań administratora BIP należą:
1) koordynacja i przekazywanie zgłoszeń dotyczących prawidłowego techniczno-informatycznego funkcjonowania strony BIP oraz rozwiązań chroniących stronę BIP przed celowym spowolnieniem lub uniemożliwieniem dostępu do jej zasobów,
2) tworzenie, na wniosek kierowników Referatów Urzędu, kont użytkowników dla redaktorów BIP, poprzez ustalanie im identyfikatorów i haseł dostępu oraz przydzielanie ról i uprawnień w celu publikacji informacji w poszczególnych działach tematycznych BIP,
3) ustawianie haseł dostępu użytkownikom w przypadku utraty hasła,
4) dezaktywowanie kont redaktorów BIP na podstawie wniosków kierowników Referatów Urzędu,
5) nadzór nad wykorzystaniem i ochroną indywidualnych loginów oraz haseł dostępu do modułu administracyjnego BIP,
6) wnioskowanie o rozbudowę systemu o nowe funkcjonalności BIP,
7) rozbudowa lub modyfikacja struktury działów tematycznych BIP,
8) prowadzenie szkoleń i udzielanie instruktaży redaktorom BIP, mających na celu prawidłowe wykonywanie zadań związanych z udostępnianiem informacji w BIP,
9) opracowywanie instrukcji ułatwiających redaktorom BIP udostępnianie informacji na stronie BIP.
Rozdział 3.
Rejestr zmian, metryka, formaty publikowanych dokumentów
§ 8. 1. Zamieszczając informację publiczną w BIP, redaktorzy BIP wypełniają dane wchodzące w skład rejestru zmian dokumentu oraz metryki pliku z uwzględnieniem następujących zasad:
1) w polu: Podmiot udostępniający informację – należy wpisać Urząd Gminy i Miasta Dobczyce,
2) w polu: Osoba wprowadzająca informację – należy wpisać imię i nazwisko redaktora BIP, który wprowadza informację,
3) w polu: Osoba wytwarzająca/odpowiedzialna za informację – należy wpisać imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za udostepnienie informacji lub imię i nazwisko osoby bezpośrednio nadzorującej wytworzenie konkretnej informacji, w przypadku dokumentów wytwarzanych kolegialnie, np. uchwał Rady Miejskiej – imię i nazwisko przewodniczącego,
4) w polu: Czas realnego wytworzenia informacji – należy podać możliwą do ustalenia datę z następującego zakresu: datę wytworzenia (podpisania/zatwierdzenia ostatecznej treści) informacji/dokumentu lub datę znajdującą się na publikowanym dokumencie (nie należy mylić tego pola z datą udostępnienia informacji w BIP – która generowana jest automatycznie przez system w polu „Data wygenerowania informacji”).,
2. W przypadku publikowania dokumentów otrzymanych od podmiotów zewnętrznych, np. Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Wojewódzki, itp., zarówno w polu „wytworzył”, jak i „odpowiedzialny”, należy podawać imię i nazwisko osoby, która podpisała dokument.
§ 9. 1. Publikując pliki w BIP należy dążyć do zamieszczania dokumentów w postaci źródłowej, w otwartych i możliwych do przeszukiwania formatach, ograniczając liczbę skanów do koniecznego minimum.
2. Publikując zeskanowane dokumenty należy, w miarę możliwości, przygotowywać je jako rozpoznawalne pliki PDF z wykorzystaniem techniki OCR.
3. Publikowane w BIP dokumenty nie powinny być zabezpieczane przed możliwością pobierania, zapisywania, kopiowania i drukowania.
4. W publikowanych w BIP treściach nie mogą pojawiać się reklamy i materiały reklamowe a także niewyjaśnione skróty, z wyjątkiem skrótów powszechnie przyjętych i zrozumiałych.
5. Nazwy publikowanych plików powinny zwięźle i treściwie określać ich zawartość, przy czym długość nazwy pojedynczego pliku nie powinna przekraczać 255 znaków.
6. Maksymalny rozmiar jednego pliku nie może przekraczać 500 MB.
§ 10. Przekazywane do publikacji redaktorowi BIP dokumenty powinny być przygotowywane z wykorzystaniem następujących formatów danych:
1) dokumenty tekstowe: TXT, RTF, PDF, DOC, DOCX, ODT
2) arkusze kalkulacyjne: XLS, XLSX, ODS
3) pliki graficzne: JPG, GIF, TIF, PNG, SVG
4) prezentacje multimedialne: PPT, PPTX, ODP
5) pliki audio/wideo: WAV, MP3, AVI, MPG, MPEG, MP4, M4A, MPEG4
6) pliki skompresowane (zmniejszone objętościowo dokumenty o dużych rozmiarach): ZIP, TAR, GZ, 7z
7) umożliwiających maszynowy odczyt: CSV, XML.
Rozdział 4.
Postanowienia końcowe
§ 11. Zobowiązuję się kierowników Referatów Urzędu do zapoznania podległych pracowników z treścią niniejszego Zarządzenia.
§ 12. Pracownicy Urzędu maja obowiązek zastosować się do niniejszego Zarządzenia.
§ 13.Wykonanie i nadzór nad stosowaniem Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Dobczyce.
§ 14. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 3 do zarządzenia Nr 59/2020
Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce
z dnia 17 marca 2020 r.
|
Wykaz zakładek |
Osoba wyznaczona na redaktora BIP |
Czy zawiera dane osobowe |
Termin usunięcia danych z BIP |
Wprowadzenie |
|
Redaktor BP |
Nie |
|
Rada |
|
|
|
|
|
Skład Rady |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Przewodniczący Rady |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Kompetencje Rady |
Pracownik Biura Rady |
Nie |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Uchwały |
Pracownik Biura Rady |
Tak - zanonimizowane |
10 lat |
|
Rota ślubowania |
Pracownik Biura Rady |
Nie |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Zawiadomienia o posiedzeniach komisji Rady i sesjach |
Pracownik Biura Rady |
Nie |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Protokoły z Sesji Rady |
Pracownik Biura Rady |
Tak - zanonimizowane |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Transmisja on line z sesji |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Retransmisje sesji - archiwum nagrań |
Pracownik Biura Rady |
Tak - zanonimizowane |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Interpelacje i zapytania |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Komisje |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Kontakt |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Burmistrz |
|
|
|
|
|
Biografia |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą |
|
Kompetencje |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Nie |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą |
|
Zarządzenia |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą |
|
Obwieszczenia i zawiadomienia |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą |
|
Decyzje |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak - zanonimizowane |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą |
|
Raport o stanie Gminy |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Nie |
po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia |
|
Kontakt |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Urząd |
|
|
|
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Struktura Urzędu |
Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Regulamin Organizacyjny Urzędu |
Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Referaty i samodzielne stanowiska |
Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki |
Tak / Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Jak załatwić sprawę |
Opis sposobów załatwiania spraw i odesłanie do menu przedmiotowego |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Petycje |
Pracownik ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami |
Tak |
po upływie 2 lat od dnia zamieszczenia |
|
Zintegrowany System Zarządzania |
Stanowisko ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Regulamin udostępniania hostingu |
Pracownik ds. obsługi teleinformatycznej i bezpieczeństwa teleinformatycznego |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Dokumenty planistyczne i strategiczne |
|
|
|
|
|
Strategia rozwoju Gminy i Miasta Dobczyce |
Pracownik ds. koordynowania zadań inwestycyjnych |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Lokalny Program Rewitalizacji |
Pracownik ds. koordynowania zadań inwestycyjnych |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego |
Pracownik ds. planowania przestrzennego |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Plan Gospodarki Odpadami |
Pracownik ds. gospodarki odpadami |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Program Ochrony Środowiska |
Pracownik ds. ochrony środowiska |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Program zaopatrzenia w energię elektryczną i paliwa gazowe |
Pracownik ds. RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Budżet i majątek |
|
|
|
|
|
Sprawozdania finansowe Gminy |
Pracownik ds. księgowości |
Tak |
po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia |
|
Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie |
Pracownik ds. księgowości |
Tak |
po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia |
|
Sprawozdanie z realizacji budżetu |
Pracownik ds. księgowości |
Tak |
po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia |
Prawo |
|
|
|
|
|
Statut Gminy |
Pracownik Biura Rady |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Uchwały Rady |
Pracownik Biura Rady |
Tak - zanonimizowane |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zarządzenia Burmistrza |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak - zanonimizowane |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Oświadczenia |
|
|
|
|
|
Wprowadzenie |
|
|
|
|
Radni |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia |
|
Burmistrz |
Pracownik ds. Kadr i Szkoleń |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia |
|
Pracownicy Urzędu |
Pracownik ds. Kadr i Szkoleń |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia |
|
Kierownicy Gminnych Jednostek Organizacyjnych |
Pracownik ds. Kadr i Szkoleń |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia |
RODO |
|
|
|
|
|
Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych |
Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Zamówienia publiczne i ogłoszenia |
|
|
|
|
|
Zamówienia publiczne - przetargi i zaproszenia |
Pracownik ds. Zamówień publicznych |
Nie |
po upływie 4 lat |
|
Przetargi na sprzedaż nieruchomości |
Pracownik ds. gospodarki gruntami |
Nie |
po upływie 4 lat |
|
Informacja z otwarcia ofert |
Pracownik ds. Zamówień publicznych |
Tak |
po upływie 4 lat |
|
Wyniki przetargów |
Pracownik ds. Zamówień publicznych |
Tak |
po upływie 4 lat |
|
Ogłoszenia o zawarciu umowy |
Pracownik ds. Zamówień publicznych |
Tak |
po upływie 4 lat |
|
Plan zamówień publicznych |
Pracownik ds. Zamówień publicznych |
Tak |
po upływie 4 lat |
|
Otwarte konkursy ofert |
Pracownik ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami. |
|
po upływie 4 lat |
|
Tablica ogłoszeń |
Pracownik Biura Promocji |
Tak |
po upływie 4 lat |
|
Nabór na stanowiska urzędnicze |
Pracownik ds. kadr i szkoleń |
Tak |
po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru |
Jednostki organizacyjne |
|
|
|
|
|
O jednostkach (wykaz i odesłanie do ich BIP-ów) |
Pracownik Biura Promocji |
Tak |
Dane osobowe dyrektorów i kierowników usuwane są po ustaniu pełnienia przez nich funkcji |
Jednostki pomocnicze |
|
|
|
|
|
Lista jednostek pomocniczych |
Pracownik Biura Promocji |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Statuty jednostek pomocniczych |
Pracownik Biura Promocji |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Organy zarządzające jednostkami |
Pracownik Biura Promocji |
Tak |
Dane osobowe sołtysów i rady sołeckiej usuwane są po ustaniu pełnienia przez nich funkcji |
Ewidencje i rejestry |
|
|
|
|
|
Rejestr instytucji kultury |
Pracownik Biura Promocji |
Tak |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Gminna Ewidencja Zabytków |
Pracownik Biura Promocji |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
menu przedmiotowe (gdzie i jak załatwić sprawy) |
|
|
|
|
CMENTARZE KOMUNALNE |
Regulamin cmentarzy komunalnych |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Cennik opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
Pogrzeb |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
Prolongowanie miejsc pochówku (po upływie 20 lat dla grobów ziemnych i 50 lat dla grobowców murowanych) |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
Przydział i sprzedaż miejsc pochówku |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
Wykonywanie usług cmentarnych związanych z pochówkiem |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
DODATKI MIESZKANIOWE |
Dodatki mieszkaniowe |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ |
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Udostępnienie informacji publicznej na wniosek |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
DROGI I ULICE GMINNE |
Zajęcie pasa drogowego |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Uzgodnienie lokalizacji urządzeń w pasie drogowym |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
Zezwolenie na lokalizację zjazdu z drogi publicznej |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA |
Wydanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Zawieszenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych SPECJALNYCH przewozów osób w krajowym transporcie drogowym |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wydanie zezwolenia na wykonywanie REGULARNYCH przewozów osób w krajowym transporcie drogowym |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Przekazywanie danych z wniosku CEIDG-1 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenia potwierdzające wpis do ewidencji działalności gospodarczej |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
EWIDENCJA LUDNOŚCI |
Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL oraz Rejestru Dowodów Osobistych lub dokumentacji związanej z dowodami osobistymi |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Dowód osobisty |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O UTRACIE LUB USZKODZENIU DOWODU OSOBISTEGO |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zameldowanie na pobyt stały |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zameldowanie na pobyt czasowy |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy cudzoziemców |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy dokonane w wyniku decyzji administracyjnej |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie o zameldowaniu |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego dokonane w wyniku decyzji administracyjnej |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
GEODEZJA |
Podział nieruchomości nie objętej ustawą o gospodarce nieruchomościami |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Rozgraniczenie nieruchomości |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zatwierdzenie podziału nieruchomości objętej ustawą o gospodarce nieruchomościami |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
GOSPODARKA GRUNTAMI |
Nabywanie na własność Gminy nieruchomości niezbędnych do wykonywania zadania. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Wydzierżawienie gruntów stanowiących własność gminy. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zbywanie nieruchomości stanowiących własność Gminy. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
IMPREZY MASOWE |
Pozwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
OCHRONA ŚRODOWISKA |
Wydawanie decyzji dotyczącej wycinki drzew i krzewów. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Usługa: Wpis/zmiana zakresu wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco lub zawsze znacząco oddziaływać na środowisko. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zgłoszenie usunięcie drzew. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
ODPADY |
Wniosek o odbiór odpadów zawierających azbest. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
PLANOWANIE PRZESTRZENNE |
Zaświadczenia dotyczące spraw prowadzonych przez Referat. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Wniosek do planu. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenia dotyczące przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie dotyczące położenia nieruchomości w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Dobczyce. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
PODATKI |
Udzielanie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych w podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych – osób prawnych. |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny, leśne od osób prawnych oraz deklaracji na podatek od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych. |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wymiar podatków i opłat lokalnych – osoby fizyczne |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Udzielanie ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wydawanie pisemnej indywidualnej interpretacji, przepisów prawa podatkowego |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wydawanie zaświadczeń na podstawie ewidencji podatkowej |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Udzielanie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych osoby fizyczne (umarzanie, odraczanie, rozkładanie na raty) |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Udzielanie ulgi inwestycyjnej |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Udzielanie ulg w podatku od spadków i darowizn - umarzanie, odraczanie, rozkładanie na raty |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
POTWIERDZENIE OŚWIADCZENIA O OSOBISTYM PROWADZENIU GOSPODARSTWA ROLNEGO |
Potwierdzanie osobistego prowadzenia gospodarstwa rolnego |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
SPRZEDAŻ ALKOHOLU |
Zezwolenie jednorazowe dotyczące sprzedaży alkoholu na wolnym powietrzu (na okres 2 dni) dla przedsiębiorców już posiadających stałe zezwolenia oraz OSP |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży (gastronomia) |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (detal) |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcom - katering |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
URZĄD STANU CYWILNEGO |
Sporządzenie aktu urodzenia |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Sporządzenie aktu zgonu |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Odpisy zupełne i skrócone aktów urodzeń, małżeństw i zgonów (także na drukach wielojęzycznych) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Ślub cywilny |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Skrócenie miesięcznego czasu oczekiwania na ślub cywilny |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Przyjęcie oświadczenia małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zmiana imienia lub nazwiska |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie o stanie cywilnym |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wnioskowanie o nadanie Medalu Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie (dotyczy jubileuszu 50-lecia pożycia małżeńskiego) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Przyjęcie oświadczenia o uznaniu ojcostwa (dotyczy także dziecka poczętego) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Przyjęcie oświadczenia o zmianie imienia lub imion dziecka zamieszczonych w akcie urodzenia w terminie 6 miesięcy od dnia jego sporządzenia |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie o zdolności prawnej tj. zaświadczenie stwierdzające, że osoba może zawrzeć małżeństwo zgodnie z prawem polskim, wydawane osobie, która zamierza zawrzeć małżeństwo za granicą. |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Sprostowanie aktu stanu cywilnego (dotyczy wszystkich rodzajów aktów stanu cywilnego) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (do małżeństwa konkordatowego) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Transkrypcja aktu urodzenia (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu urodzenia sporządzonego za granicą) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Transkrypcja aktu małżeństwa (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu małżeństwa zawartego za granicą) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Transkrypcja aktu zgonu (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu zgono sporządzonego za granicą) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Uzupełnienie aktu stanu cywilnego (dotyczy wszystkich rodzajów aktów stanu cywilnego) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
WODOCIĄGI I KANALIZACJA |
Wydawanie warunków technicznych budowy przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Odbiór techniczny sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Umowy na dostarczanie wody i odbiór ścieków |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zgłaszanie awarii |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Komunikaty, jakość wody |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Dokumenty (taryfy, regulaminy) |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
OCHRONA NAD ZWIERZĘTAMI |
Gminny program opieki nad zwierzętami bezpańskimi i przeciwdziałania bezdomności zwierząt |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Gdzie zgłaszać |
Redaktor RGK |
Tak |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Decyzje na trzymanie psa razy agresywnej |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
WYBORY I REFERENDA |
Dopisanie do spisu wyborców na wniosek wyborcy |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Wpisanie wyborcy na wniosek do stałego rejestru wyborców Gminy i Miasta Dobczyce |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wybory samorządowe, do PE, do Sejmu i Senatu, Prezydenta, uzupełniające - w zależności od potrzeb |
Redaktor RO |
Tak |
po upływie roku od dnia zatwierdzenia wyników wyborów na obszarze kraju |
|
ZAŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE PRACĘ W GOSPODARSTWIE ROLNYM |
Wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym rodziców lub teściów |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
ZGROMADZNIA PUBLICZNE |
|
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Redakcja |
|
redaktor BP |
Tak |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Link otwiera się w nowym oknie |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Mapa strony |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Dane nie umieszczone w BIP |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Pomoc |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Strona WWW |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Deklaracja dostępności |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Instrukcja korzystania z BIP |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Załącznik Nr 3 do zarządzenia Nr 59/2020
Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce
z dnia 17 marca 2020 r.
|
Wykaz zakładek |
Osoba wyznaczona na redaktora BIP |
Czy zawiera dane osobowe |
Termin usunięcia danych z BIP |
Wprowadzenie |
|
Redaktor BP |
Nie |
|
Rada |
|
|
|
|
|
Skład Rady |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Przewodniczący Rady |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Kompetencje Rady |
Pracownik Biura Rady |
Nie |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Uchwały |
Pracownik Biura Rady |
Tak - zanonimizowane |
10 lat |
|
Rota ślubowania |
Pracownik Biura Rady |
Nie |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Zawiadomienia o posiedzeniach komisji Rady i sesjach |
Pracownik Biura Rady |
Nie |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Protokoły z Sesji Rady |
Pracownik Biura Rady |
Tak - zanonimizowane |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Transmisja on line z sesji |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Retransmisje sesji - archiwum nagrań |
Pracownik Biura Rady |
Tak - zanonimizowane |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Interpelacje i zapytania |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Komisje |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą |
|
Kontakt |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Burmistrz |
|
|
|
|
|
Biografia |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą |
|
Kompetencje |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Nie |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą |
|
Zarządzenia |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą |
|
Obwieszczenia i zawiadomienia |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą |
|
Decyzje |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak - zanonimizowane |
po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą |
|
Raport o stanie Gminy |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Nie |
po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia |
|
Kontakt |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Urząd |
|
|
|
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Struktura Urzędu |
Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Regulamin Organizacyjny Urzędu |
Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Referaty i samodzielne stanowiska |
Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki |
Tak / Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Jak załatwić sprawę |
Opis sposobów załatwiania spraw i odesłanie do menu przedmiotowego |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Petycje |
Pracownik ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami |
Tak |
po upływie 2 lat od dnia zamieszczenia |
|
Zintegrowany System Zarządzania |
Stanowisko ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Regulamin udostępniania hostingu |
Pracownik ds. obsługi teleinformatycznej i bezpieczeństwa teleinformatycznego |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Dokumenty planistyczne i strategiczne |
|
|
|
|
|
Strategia rozwoju Gminy i Miasta Dobczyce |
Pracownik ds. koordynowania zadań inwestycyjnych |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Lokalny Program Rewitalizacji |
Pracownik ds. koordynowania zadań inwestycyjnych |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego |
Pracownik ds. planowania przestrzennego |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Plan Gospodarki Odpadami |
Pracownik ds. gospodarki odpadami |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Program Ochrony Środowiska |
Pracownik ds. ochrony środowiska |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Program zaopatrzenia w energię elektryczną i paliwa gazowe |
Pracownik ds. RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Budżet i majątek |
|
|
|
|
|
Sprawozdania finansowe Gminy |
Pracownik ds. księgowości |
Tak |
po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia |
|
Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie |
Pracownik ds. księgowości |
Tak |
po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia |
|
Sprawozdanie z realizacji budżetu |
Pracownik ds. księgowości |
Tak |
po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia |
Prawo |
|
|
|
|
|
Statut Gminy |
Pracownik Biura Rady |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Uchwały Rady |
Pracownik Biura Rady |
Tak - zanonimizowane |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zarządzenia Burmistrza |
Pracownik Sekretariatu Burmistrza |
Tak - zanonimizowane |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Oświadczenia |
|
|
|
|
|
Wprowadzenie |
|
|
|
|
Radni |
Pracownik Biura Rady |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia |
|
Burmistrz |
Pracownik ds. Kadr i Szkoleń |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia |
|
Pracownicy Urzędu |
Pracownik ds. Kadr i Szkoleń |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia |
|
Kierownicy Gminnych Jednostek Organizacyjnych |
Pracownik ds. Kadr i Szkoleń |
Tak |
po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia |
RODO |
|
|
|
|
|
Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych |
Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Zamówienia publiczne i ogłoszenia |
|
|
|
|
|
Zamówienia publiczne - przetargi i zaproszenia |
Pracownik ds. Zamówień publicznych |
Nie |
po upływie 4 lat |
|
Przetargi na sprzedaż nieruchomości |
Pracownik ds. gospodarki gruntami |
Nie |
po upływie 4 lat |
|
Informacja z otwarcia ofert |
Pracownik ds. Zamówień publicznych |
Tak |
po upływie 4 lat |
|
Wyniki przetargów |
Pracownik ds. Zamówień publicznych |
Tak |
po upływie 4 lat |
|
Ogłoszenia o zawarciu umowy |
Pracownik ds. Zamówień publicznych |
Tak |
po upływie 4 lat |
|
Plan zamówień publicznych |
Pracownik ds. Zamówień publicznych |
Tak |
po upływie 4 lat |
|
Otwarte konkursy ofert |
Pracownik ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami. |
|
po upływie 4 lat |
|
Tablica ogłoszeń |
Pracownik Biura Promocji |
Tak |
po upływie 4 lat |
|
Nabór na stanowiska urzędnicze |
Pracownik ds. kadr i szkoleń |
Tak |
po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru |
Jednostki organizacyjne |
|
|
|
|
|
O jednostkach (wykaz i odesłanie do ich BIP-ów) |
Pracownik Biura Promocji |
Tak |
Dane osobowe dyrektorów i kierowników usuwane są po ustaniu pełnienia przez nich funkcji |
Jednostki pomocnicze |
|
|
|
|
|
Lista jednostek pomocniczych |
Pracownik Biura Promocji |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Statuty jednostek pomocniczych |
Pracownik Biura Promocji |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Organy zarządzające jednostkami |
Pracownik Biura Promocji |
Tak |
Dane osobowe sołtysów i rady sołeckiej usuwane są po ustaniu pełnienia przez nich funkcji |
Ewidencje i rejestry |
|
|
|
|
|
Rejestr instytucji kultury |
Pracownik Biura Promocji |
Tak |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Gminna Ewidencja Zabytków |
Pracownik Biura Promocji |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
menu przedmiotowe (gdzie i jak załatwić sprawy) |
|
|
|
|
CMENTARZE KOMUNALNE |
Regulamin cmentarzy komunalnych |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Cennik opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
Pogrzeb |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
Prolongowanie miejsc pochówku (po upływie 20 lat dla grobów ziemnych i 50 lat dla grobowców murowanych) |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
Przydział i sprzedaż miejsc pochówku |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
Wykonywanie usług cmentarnych związanych z pochówkiem |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
DODATKI MIESZKANIOWE |
Dodatki mieszkaniowe |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ |
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Udostępnienie informacji publicznej na wniosek |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
DROGI I ULICE GMINNE |
Zajęcie pasa drogowego |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Uzgodnienie lokalizacji urządzeń w pasie drogowym |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
Zezwolenie na lokalizację zjazdu z drogi publicznej |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
||
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA |
Wydanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Zawieszenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych SPECJALNYCH przewozów osób w krajowym transporcie drogowym |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wydanie zezwolenia na wykonywanie REGULARNYCH przewozów osób w krajowym transporcie drogowym |
Redaktor RO |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Przekazywanie danych z wniosku CEIDG-1 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenia potwierdzające wpis do ewidencji działalności gospodarczej |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
EWIDENCJA LUDNOŚCI |
Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL oraz Rejestru Dowodów Osobistych lub dokumentacji związanej z dowodami osobistymi |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Dowód osobisty |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O UTRACIE LUB USZKODZENIU DOWODU OSOBISTEGO |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zameldowanie na pobyt stały |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zameldowanie na pobyt czasowy |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy cudzoziemców |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy dokonane w wyniku decyzji administracyjnej |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie o zameldowaniu |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego dokonane w wyniku decyzji administracyjnej |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
GEODEZJA |
Podział nieruchomości nie objętej ustawą o gospodarce nieruchomościami |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Rozgraniczenie nieruchomości |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zatwierdzenie podziału nieruchomości objętej ustawą o gospodarce nieruchomościami |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
GOSPODARKA GRUNTAMI |
Nabywanie na własność Gminy nieruchomości niezbędnych do wykonywania zadania. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Wydzierżawienie gruntów stanowiących własność gminy. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zbywanie nieruchomości stanowiących własność Gminy. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
IMPREZY MASOWE |
Pozwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
OCHRONA ŚRODOWISKA |
Wydawanie decyzji dotyczącej wycinki drzew i krzewów. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Usługa: Wpis/zmiana zakresu wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco lub zawsze znacząco oddziaływać na środowisko. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zgłoszenie usunięcie drzew. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
ODPADY |
Wniosek o odbiór odpadów zawierających azbest. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
PLANOWANIE PRZESTRZENNE |
Zaświadczenia dotyczące spraw prowadzonych przez Referat. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Wniosek do planu. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenia dotyczące przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie dotyczące położenia nieruchomości w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Dobczyce. |
Redaktor GPS |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
PODATKI |
Udzielanie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych w podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych – osób prawnych. |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny, leśne od osób prawnych oraz deklaracji na podatek od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych. |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wymiar podatków i opłat lokalnych – osoby fizyczne |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Udzielanie ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wydawanie pisemnej indywidualnej interpretacji, przepisów prawa podatkowego |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wydawanie zaświadczeń na podstawie ewidencji podatkowej |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Udzielanie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych osoby fizyczne (umarzanie, odraczanie, rozkładanie na raty) |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Udzielanie ulgi inwestycyjnej |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Udzielanie ulg w podatku od spadków i darowizn - umarzanie, odraczanie, rozkładanie na raty |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
POTWIERDZENIE OŚWIADCZENIA O OSOBISTYM PROWADZENIU GOSPODARSTWA ROLNEGO |
Potwierdzanie osobistego prowadzenia gospodarstwa rolnego |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
SPRZEDAŻ ALKOHOLU |
Zezwolenie jednorazowe dotyczące sprzedaży alkoholu na wolnym powietrzu (na okres 2 dni) dla przedsiębiorców już posiadających stałe zezwolenia oraz OSP |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży (gastronomia) |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (detal) |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcom - katering |
Redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
URZĄD STANU CYWILNEGO |
Sporządzenie aktu urodzenia |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Sporządzenie aktu zgonu |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Odpisy zupełne i skrócone aktów urodzeń, małżeństw i zgonów (także na drukach wielojęzycznych) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Ślub cywilny |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Skrócenie miesięcznego czasu oczekiwania na ślub cywilny |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Przyjęcie oświadczenia małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zmiana imienia lub nazwiska |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie o stanie cywilnym |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wnioskowanie o nadanie Medalu Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie (dotyczy jubileuszu 50-lecia pożycia małżeńskiego) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Przyjęcie oświadczenia o uznaniu ojcostwa (dotyczy także dziecka poczętego) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Przyjęcie oświadczenia o zmianie imienia lub imion dziecka zamieszczonych w akcie urodzenia w terminie 6 miesięcy od dnia jego sporządzenia |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie o zdolności prawnej tj. zaświadczenie stwierdzające, że osoba może zawrzeć małżeństwo zgodnie z prawem polskim, wydawane osobie, która zamierza zawrzeć małżeństwo za granicą. |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Sprostowanie aktu stanu cywilnego (dotyczy wszystkich rodzajów aktów stanu cywilnego) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zaświadczenie stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (do małżeństwa konkordatowego) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Transkrypcja aktu urodzenia (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu urodzenia sporządzonego za granicą) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Transkrypcja aktu małżeństwa (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu małżeństwa zawartego za granicą) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Transkrypcja aktu zgonu (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu zgono sporządzonego za granicą) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Uzupełnienie aktu stanu cywilnego (dotyczy wszystkich rodzajów aktów stanu cywilnego) |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
WODOCIĄGI I KANALIZACJA |
Wydawanie warunków technicznych budowy przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Odbiór techniczny sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Umowy na dostarczanie wody i odbiór ścieków |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Zgłaszanie awarii |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Komunikaty, jakość wody |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Dokumenty (taryfy, regulaminy) |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
OCHRONA NAD ZWIERZĘTAMI |
Gminny program opieki nad zwierzętami bezpańskimi i przeciwdziałania bezdomności zwierząt |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Gdzie zgłaszać |
Redaktor RGK |
Tak |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Decyzje na trzymanie psa razy agresywnej |
Redaktor RGK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
WYBORY I REFERENDA |
Dopisanie do spisu wyborców na wniosek wyborcy |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Wpisanie wyborcy na wniosek do stałego rejestru wyborców Gminy i Miasta Dobczyce |
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
|
Wybory samorządowe, do PE, do Sejmu i Senatu, Prezydenta, uzupełniające - w zależności od potrzeb |
Redaktor RO |
Tak |
po upływie roku od dnia zatwierdzenia wyników wyborów na obszarze kraju |
|
ZAŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE PRACĘ W GOSPODARSTWIE ROLNYM |
Wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym rodziców lub teściów |
Redaktor FK |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
ZGROMADZNIA PUBLICZNE |
|
Redaktor USC |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Redakcja |
|
redaktor BP |
Tak |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Link otwiera się w nowym oknie |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Mapa strony |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Dane nie umieszczone w BIP |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Pomoc |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Strona WWW |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Deklaracja dostępności |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |
Instrukcja korzystania z BIP |
|
redaktor BP |
Nie |
aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian |