Witamy na stronie ARCHIWALNEJ

Biuletynu Informacji Publicznej

Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Od dnia 1 marca 2021 r. Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony jest pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugimdobczyce

 

Opublikowane informacje podlegają retencji danych zgodnie z zarządzeniem nr 59/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 17 marca 2020 r. w sprawie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Zarządzenie nr 59/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 17 marca 2020 r. w sprawie: prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzedu Gminy i Miasta Dobczyce.

Data: 

2020-03-17

Kadencja: 

  • 2018-2023

Nr zarządzenia: 

59

Zarządzenie Nr 59/2020
Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce

z dnia 17 marca 2020 r.

w sprawie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.)), § 15 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej z dnia 18 stycznia 2007 r. (Dz. U. Nr 10, poz. 68), art. 8 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1429),  Burmistrz Gminy i Miasta Dobczyce zarządza co następuje:

Rozdział 1.
Postanowienia ogólne

§ 1. .Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, zwany dalej „Urzędem”, prowadzi, w domenie publicznej, pod adresem internetowym https://bip.malopolska.pl/ugimdobczyce, stronę podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej, zwaną dalej „BIP” , przeznaczoną do udostępniania informacji publicznych dotyczących działalności Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce, Rady Miejskiej w Dobczycach oraz Urzędu.

§ 2. W BIP mogą być zamieszczane informacje dotyczące gminnych jednostek organizacyjnych, jednakże jednostki te zobowiązane są do prowadzenia własnych Biuletynów Informacji Publicznej.

§ 3. Strukturę działów tematycznych BIP oraz redaktorów tych działów określa załącznik do niniejszego Zarządzenia.

Rozdział 2.
Zadania kierowników i pracowników komórek organizacyjnych

§ 4. 1. Kierownicy Referatów Urzędu odpowiadają za merytoryczne i formalno-prawne przygotowanie treści oraz terminowość publikowanych informacji w BIP, będących w zakresie kompetencji Referatu, którym kierują i w tym celu:

1) wydają pracownikom własnych Referatów wewnętrzne polecenia służbowe odnoszące się do zakresu informacji podlegających publikowaniu, w odpowiednich działach tematycznych BIP;

2) sprawują nadzór w zakresie tworzenia, utrzymywania, aktualizowania danych, a także zapewniają podległym pracownikom dostępności zgodnie z wytycznymi Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) w wersji 2.1 w BIP;

3) zgłaszają administratorowi BIP potrzeby dotyczące rozbudowy lub modyfikacji działów tematycznych BIP,

4) występują z wnioskami w sprawie nadania bądź wycofania uprawnień osobom publikującym informacje w BIP, zwanymi dalej „redaktorami BIP”;

5) określają strukturę działów tematycznych strony BIP w zakresie realizowanych przez podległy im Referat zadań oraz podejmują działania mające na celu zachowanie spójności informacji zamieszczanych w BIP.

 2. Osoby zatrudnione na samodzielnych stanowiskach odpowiadają za merytoryczne i formalno-prawne przygotowanie treści oraz terminowość publikowanych informacji w BIP, będących w zakresie ich zadań i w tym celu:

1) przygotowują zakres informacji niezbędny do publikacji, a szczególnie tworzą i aktualizują dane podlegające publikacji, a także zapewniają ich tworzenie przy stosowaniu zasad dostępności zgodnie z wytycznymi Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) w wersji 2.1 w BIP;

2) zgłaszają administratorowi BIP potrzeby dotyczące rozbudowy lub modyfikacji działów tematycznych BIP,

3. Wnioski, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 4 sporządza się zgodnie z zasadami wnioskowania o przyznanie dostępu do zasobów Urzędu przyjętymi w „Instrukcji przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta Dobczyce”.

4. Kierownicy Referatów Urzędu zobowiązani są do wyznaczania co najmniej jednego pracownika Referatu na redaktora BIP poprzez dokonanie stosownych zapisów w jego zakresie czynności.

5. Dla samodzielnych stanowisk rolę redaktora BIP pełni wyznaczony pracownik Biura Promocji.

§ 5. Do zadań redaktora BIP należy:

1) publikowanie w BIP informacji z zakresu działalności Referatu, w którym pracuje lub samodzielnego stanowiska, na którym jest zatrudniony,

2) współpraca z pracownikami własnego Referatu w zakresie związanym z publikowaniem w BIP informacji, za których wytworzenie lub przechowywanie są oni odpowiedzialni,

3) sprawdzanie poprawności wyświetlania się publikowanych informacji, w tym sprawdzanie poprawności otwierania się zamieszczanych plików,

4) reagowanie w sytuacjach zauważenia nieprawidłowości w przygotowanych do publikacji informacjach, np. nieotwierające się pliki, niezanonimizowane dane osobowe, nieuzasadnione przekazywanie skanów do publikacji, przekazywanie dokumentów nie zawierających daty, stanowiska służbowego, imienia i nazwiska osoby, która podpisała dokument,

5) pełnienie nadzoru nad kompletnością i spójnością oraz zgodnością z aktualnym stanem faktycznym i prawnym, informacji publikowanych w BIP,

6) niezwłoczne zgłaszanie administratorowi BIP zauważonych awarii i nieprawidłowości w funkcjonowaniu BIP,

7) dokonywanie pełnej anonimizacji dokumentów przed ich udostepnieniem w BIP, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi,

8) usuwanie danych z BIP po upływie okresu ich udostępniania określonego w załączniki nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 6. Do obowiązków pracowników Urzędu, w związku z publikacją dokumentów w BIP, należy w szczególności:

1) przekazywanie redaktorowi BIP elektronicznej postaci dokumentów podlegających udostępnieniu w BIP,

2) przekazywanie redaktorowi BIP informacji o osobie, która wytworzyła dokument przeznaczony do publikacji w BIP, osobie odpowiadającej za jego treść oraz informacji o terminie w jakim dokument ma być udostępniany w BIP,

3) właściwe sporządzanie i formatowanie dokumentów przeznaczonych do udostępnienia w BIP, w tym dbanie o ich merytoryczną i estetyczną zawartość, a także tworzenie dokumentów z zastosowaniem zasad dostępności zgodnie z wytycznymi Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) w wersji 2.1 ,

4) dbanie o kompletność danych w publikowanych dokumentach, w szczególności o to, aby zawierały datę podpisania lub wytworzenia oraz stanowisko służbowe, imię i nazwisko osoby, która podpisała dokument,

5) dokonywanie wyłączeń jawności (anonimizacji) dokumentów przeznaczonych do publikacji w BIP.

§ 7. Do zadań administratora BIP należą:

1) koordynacja i przekazywanie zgłoszeń dotyczących prawidłowego techniczno-informatycznego funkcjonowania strony BIP oraz rozwiązań chroniących stronę BIP przed celowym spowolnieniem lub uniemożliwieniem dostępu do jej zasobów,

2) tworzenie, na wniosek kierowników Referatów Urzędu, kont użytkowników dla redaktorów BIP, poprzez ustalanie im identyfikatorów i haseł dostępu oraz przydzielanie ról i uprawnień w celu publikacji informacji w poszczególnych działach tematycznych BIP,

3) ustawianie haseł dostępu użytkownikom w przypadku utraty hasła,

4) dezaktywowanie kont redaktorów BIP na podstawie wniosków kierowników Referatów Urzędu,

5) nadzór nad wykorzystaniem i ochroną indywidualnych loginów oraz haseł dostępu do modułu administracyjnego BIP,

6) wnioskowanie o rozbudowę systemu o nowe funkcjonalności BIP,

7) rozbudowa lub modyfikacja struktury działów tematycznych BIP,

8) prowadzenie szkoleń i udzielanie instruktaży redaktorom BIP, mających na celu prawidłowe wykonywanie zadań związanych z udostępnianiem informacji w BIP,

9) opracowywanie instrukcji ułatwiających redaktorom BIP udostępnianie informacji na stronie BIP.

Rozdział 3.
Rejestr zmian, metryka, formaty publikowanych dokumentów

§ 8. 1. Zamieszczając informację publiczną w BIP, redaktorzy BIP wypełniają dane wchodzące w skład rejestru zmian dokumentu oraz metryki pliku z uwzględnieniem następujących zasad:

1) w polu: Podmiot udostępniający informację – należy wpisać Urząd Gminy i Miasta Dobczyce,

2) w polu: Osoba wprowadzająca informację – należy wpisać imię i nazwisko redaktora BIP, który wprowadza informację, 

3) w polu: Osoba wytwarzająca/odpowiedzialna za informację – należy wpisać imię i nazwisko pracownika merytorycznie  odpowiedzialnego za udostepnienie informacji lub imię i nazwisko osoby bezpośrednio nadzorującej wytworzenie konkretnej informacji, w przypadku dokumentów wytwarzanych kolegialnie, np. uchwał Rady Miejskiej – imię i nazwisko przewodniczącego,

4) w polu: Czas realnego wytworzenia informacji – należy podać możliwą do ustalenia datę z następującego zakresu: datę wytworzenia (podpisania/zatwierdzenia ostatecznej treści) informacji/dokumentu lub datę znajdującą się na publikowanym dokumencie (nie należy mylić tego pola z datą udostępnienia informacji w BIP – która generowana jest automatycznie przez system w polu „Data wygenerowania informacji”).,

2. W przypadku publikowania dokumentów otrzymanych od podmiotów zewnętrznych, np. Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Wojewódzki, itp., zarówno w polu „wytworzył”, jak i „odpowiedzialny”, należy podawać imię i nazwisko osoby, która podpisała dokument.

§ 9. 1. Publikując pliki w BIP należy dążyć do zamieszczania dokumentów w postaci źródłowej, w otwartych i możliwych do przeszukiwania formatach, ograniczając liczbę skanów do koniecznego minimum.

2. Publikując zeskanowane dokumenty należy, w miarę możliwości, przygotowywać je jako rozpoznawalne pliki PDF z wykorzystaniem techniki OCR.

3. Publikowane w BIP dokumenty nie powinny być zabezpieczane przed możliwością pobierania, zapisywania, kopiowania i drukowania.

4. W publikowanych w BIP treściach nie mogą pojawiać się reklamy i materiały reklamowe a także niewyjaśnione skróty, z wyjątkiem skrótów powszechnie przyjętych i zrozumiałych.

5. Nazwy publikowanych plików powinny zwięźle i treściwie określać ich zawartość, przy czym długość nazwy pojedynczego pliku nie powinna przekraczać 255 znaków.

6. Maksymalny rozmiar jednego pliku nie może przekraczać 500 MB.

§ 10. Przekazywane do publikacji redaktorowi BIP dokumenty powinny być przygotowywane z wykorzystaniem następujących formatów danych:

1) dokumenty tekstowe: TXT, RTF, PDF, DOC, DOCX, ODT

2) arkusze kalkulacyjne: XLS, XLSX, ODS

3) pliki graficzne: JPG, GIF, TIF, PNG, SVG

4) prezentacje multimedialne: PPT, PPTX, ODP

5) pliki audio/wideo: WAV, MP3, AVI, MPG, MPEG, MP4, M4A, MPEG4

6) pliki skompresowane (zmniejszone objętościowo dokumenty o dużych rozmiarach): ZIP, TAR, GZ, 7z

7) umożliwiających maszynowy odczyt: CSV, XML.

Rozdział 4.
Postanowienia końcowe

§ 11. Zobowiązuję  się kierowników Referatów Urzędu  do zapoznania podległych pracowników z treścią niniejszego Zarządzenia.

§ 12. Pracownicy Urzędu maja obowiązek zastosować się do niniejszego Zarządzenia.

§ 13.Wykonanie i  nadzór nad stosowaniem  Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Dobczyce.

§ 14. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Załącznik Nr 3 do zarządzenia Nr 59/2020
Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce
z dnia 17 marca 2020 r.

 

Wykaz zakładek 

Osoba wyznaczona na redaktora BIP

Czy zawiera dane osobowe 

Termin usunięcia danych z BIP

Wprowadzenie

 

Redaktor BP

Nie

 

Rada

 

 

 

 

 

Skład Rady

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Przewodniczący Rady

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Kompetencje Rady

Pracownik Biura Rady 

Nie

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Uchwały

Pracownik Biura Rady 

Tak - zanonimizowane

10 lat

 

Rota ślubowania

Pracownik Biura Rady 

Nie

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Zawiadomienia o posiedzeniach komisji Rady i sesjach

Pracownik Biura Rady 

Nie

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Protokoły z Sesji Rady 

Pracownik Biura Rady 

Tak - zanonimizowane

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Transmisja on line z sesji 

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Retransmisje sesji  - archiwum nagrań

Pracownik Biura Rady 

Tak - zanonimizowane

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Interpelacje i zapytania

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Komisje 

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Kontakt

Pracownik Biura Rady 

Tak

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Burmistrz

 

 

 

 

 

Biografia

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą

 

Kompetencje

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Nie

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą

 

Zarządzenia

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą

 

Obwieszczenia i zawiadomienia

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą

 

Decyzje

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak - zanonimizowane

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą

 

Raport o stanie Gminy 

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Nie

po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia 

 

Kontakt

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Urząd

 

 

 

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Struktura Urzędu

Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Regulamin Organizacyjny Urzędu

Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Referaty i samodzielne stanowiska 

Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki

Tak / Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Jak załatwić sprawę 

Opis sposobów załatwiania spraw i odesłanie do menu przedmiotowego

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Petycje

Pracownik ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami

Tak

po upływie 2 lat od dnia zamieszczenia 

 

Zintegrowany System Zarządzania 

Stanowisko ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Regulamin udostępniania hostingu 

Pracownik ds. obsługi teleinformatycznej i bezpieczeństwa teleinformatycznego

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Dokumenty planistyczne i strategiczne

 

 

 

 

 

Strategia rozwoju Gminy i Miasta Dobczyce 

Pracownik ds. koordynowania zadań inwestycyjnych

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Lokalny Program Rewitalizacji 

Pracownik ds. koordynowania zadań inwestycyjnych

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego 

Pracownik ds. planowania przestrzennego

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Plan Gospodarki Odpadami 

Pracownik ds. gospodarki odpadami

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Program Ochrony Środowiska

Pracownik ds. ochrony środowiska

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Program zaopatrzenia w energię elektryczną i paliwa gazowe

Pracownik ds. RGK 

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Budżet i majątek

 

 

 

 

 

Sprawozdania finansowe Gminy 

Pracownik ds. księgowości

Tak

po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia 

 

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie 

Pracownik ds. księgowości

Tak

po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia 

 

Sprawozdanie z realizacji budżetu

Pracownik ds. księgowości

Tak

po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia 

Prawo

 

 

 

 

 

Statut Gminy 

Pracownik Biura Rady 

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Uchwały Rady

Pracownik Biura Rady 

Tak - zanonimizowane

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Zarządzenia Burmistrza

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak - zanonimizowane

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Oświadczenia

 

 

 

 

 

Wprowadzenie

 

 

 

 

Radni

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia 

 

Burmistrz

Pracownik ds. Kadr i Szkoleń

Tak

po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia 

 

Pracownicy Urzędu 

Pracownik ds. Kadr i Szkoleń

Tak

po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia 

 

Kierownicy Gminnych Jednostek Organizacyjnych 

Pracownik ds. Kadr i Szkoleń

Tak

po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia 

RODO

 

 

 

 

 

Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych 

Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zamówienia publiczne i ogłoszenia

 

 

 

 

 

Zamówienia publiczne  - przetargi i zaproszenia 

Pracownik ds. Zamówień publicznych 

Nie

po upływie 4 lat

 

Przetargi na sprzedaż nieruchomości 

Pracownik ds. gospodarki gruntami 

Nie

po upływie 4 lat

 

Informacja z otwarcia ofert

Pracownik ds. Zamówień publicznych 

Tak

po upływie 4 lat

 

Wyniki przetargów

Pracownik ds. Zamówień publicznych 

Tak

po upływie 4 lat

 

Ogłoszenia o zawarciu umowy

Pracownik ds. Zamówień publicznych 

Tak

po upływie 4 lat

 

Plan zamówień publicznych

Pracownik ds. Zamówień publicznych 

Tak

po upływie 4 lat

 

Otwarte konkursy ofert

Pracownik ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami.

 

po upływie 4 lat

 

Tablica ogłoszeń

Pracownik Biura Promocji 

Tak

po upływie 4 lat

 

Nabór na stanowiska urzędnicze

Pracownik ds. kadr i szkoleń

Tak

po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru

Jednostki organizacyjne

 

 

 

 

 

O jednostkach (wykaz i odesłanie do ich BIP-ów)

Pracownik Biura Promocji 

Tak

Dane osobowe dyrektorów i kierowników usuwane są po ustaniu pełnienia przez nich funkcji  

Jednostki pomocnicze

 

 

 

 

 

Lista jednostek pomocniczych

Pracownik Biura Promocji 

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Statuty jednostek pomocniczych 

Pracownik Biura Promocji 

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Organy zarządzające jednostkami 

Pracownik Biura Promocji 

Tak

Dane osobowe sołtysów i rady sołeckiej usuwane są po ustaniu pełnienia przez nich funkcji  

Ewidencje i rejestry 

 

 

 

 

 

Rejestr instytucji kultury 

Pracownik Biura Promocji 

Tak

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Gminna Ewidencja Zabytków

Pracownik Biura Promocji 

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

menu przedmiotowe (gdzie i jak załatwić sprawy)

 

 

 

 

CMENTARZE KOMUNALNE

Regulamin cmentarzy komunalnych

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Cennik opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Pogrzeb

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Prolongowanie miejsc pochówku (po upływie 20 lat dla grobów ziemnych i 50 lat dla grobowców murowanych)

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przydział i sprzedaż miejsc pochówku

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wykonywanie usług cmentarnych związanych z pochówkiem

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

DODATKI MIESZKANIOWE

Dodatki mieszkaniowe
 

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ

Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Udostępnienie informacji publicznej na wniosek 

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

DROGI I ULICE GMINNE 

Zajęcie pasa drogowego

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Uzgodnienie lokalizacji urządzeń w pasie drogowym

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zezwolenie na lokalizację zjazdu z drogi publicznej

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

 Wydanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zawieszenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką 

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych SPECJALNYCH przewozów osób w krajowym transporcie drogowym

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydanie zezwolenia na wykonywanie REGULARNYCH przewozów osób w krajowym transporcie drogowym

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przekazywanie danych z wniosku CEIDG-1 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenia potwierdzające wpis do ewidencji działalności gospodarczej 

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

EWIDENCJA LUDNOŚCI

Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL oraz Rejestru Dowodów Osobistych lub dokumentacji związanej z dowodami osobistymi

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Dowód osobisty

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O UTRACIE LUB USZKODZENIU DOWODU OSOBISTEGO

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zameldowanie na pobyt stały

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zameldowanie na pobyt czasowy

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy cudzoziemców

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy dokonane w wyniku decyzji administracyjnej

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 Zaświadczenie o zameldowaniu

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego dokonane w wyniku decyzji administracyjnej

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

GEODEZJA

 Podział nieruchomości nie objętej ustawą o gospodarce nieruchomościami

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Rozgraniczenie nieruchomości

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zatwierdzenie podziału nieruchomości objętej ustawą o gospodarce nieruchomościami

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

GOSPODARKA GRUNTAMI

Nabywanie na własność Gminy nieruchomości niezbędnych do wykonywania zadania.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydzierżawienie gruntów stanowiących własność gminy.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zbywanie nieruchomości stanowiących własność Gminy.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

   IMPREZY MASOWE 

 Pozwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej 

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

OCHRONA ŚRODOWISKA

Wydawanie decyzji dotyczącej wycinki drzew i krzewów.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Usługa: Wpis/zmiana zakresu wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco lub zawsze znacząco oddziaływać na środowisko.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zgłoszenie usunięcie drzew.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

ODPADY

Wniosek o odbiór odpadów zawierających azbest.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

PLANOWANIE PRZESTRZENNE

Zaświadczenia dotyczące spraw prowadzonych przez Referat.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wniosek do planu.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenia dotyczące przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie dotyczące położenia nieruchomości w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Dobczyce.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

PODATKI

Udzielanie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych w podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych – osób prawnych.

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny, leśne od osób prawnych oraz deklaracji na podatek od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych.

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wymiar podatków i opłat lokalnych – osoby fizyczne

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Udzielanie ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydawanie pisemnej indywidualnej interpretacji, przepisów prawa podatkowego

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydawanie zaświadczeń na podstawie ewidencji podatkowej

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Udzielanie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych osoby fizyczne (umarzanie, odraczanie, rozkładanie na raty)

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Udzielanie ulgi inwestycyjnej

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Udzielanie ulg w podatku od spadków i darowizn - umarzanie, odraczanie, rozkładanie na raty

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

POTWIERDZENIE OŚWIADCZENIA O OSOBISTYM PROWADZENIU GOSPODARSTWA ROLNEGO

Potwierdzanie osobistego prowadzenia gospodarstwa rolnego 

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

SPRZEDAŻ ALKOHOLU

Zezwolenie jednorazowe dotyczące sprzedaży alkoholu na wolnym powietrzu (na okres 2 dni) dla przedsiębiorców już posiadających stałe zezwolenia oraz OSP

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży (gastronomia)

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (detal) 

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcom - katering 

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

URZĄD STANU CYWILNEGO

Sporządzenie aktu urodzenia

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Sporządzenie aktu zgonu

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Odpisy zupełne i skrócone aktów urodzeń, małżeństw i zgonów (także na drukach wielojęzycznych)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Ślub cywilny

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Skrócenie miesięcznego czasu oczekiwania na ślub cywilny

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przyjęcie oświadczenia małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zmiana imienia lub nazwiska

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie o stanie cywilnym

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wnioskowanie o nadanie Medalu Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie (dotyczy jubileuszu 50-lecia pożycia małżeńskiego)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przyjęcie oświadczenia o uznaniu ojcostwa (dotyczy także dziecka poczętego)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przyjęcie oświadczenia o zmianie imienia lub imion dziecka zamieszczonych w akcie urodzenia w terminie 6 miesięcy od dnia jego sporządzenia

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie o zdolności prawnej tj. zaświadczenie stwierdzające, że osoba może zawrzeć małżeństwo zgodnie z prawem polskim, wydawane osobie, która zamierza zawrzeć małżeństwo za granicą.

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Sprostowanie aktu stanu cywilnego (dotyczy wszystkich rodzajów aktów stanu cywilnego)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (do małżeństwa konkordatowego)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Transkrypcja aktu urodzenia (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu urodzenia sporządzonego za granicą)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Transkrypcja aktu małżeństwa (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu małżeństwa zawartego za granicą)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Transkrypcja aktu zgonu (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu zgono sporządzonego za granicą) 

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego (dotyczy wszystkich rodzajów aktów stanu cywilnego)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

WODOCIĄGI I KANALIZACJA

Wydawanie warunków technicznych budowy przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Odbiór techniczny sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Umowy na dostarczanie wody i odbiór ścieków

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zgłaszanie awarii

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Komunikaty, jakość wody

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Dokumenty (taryfy, regulaminy)

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

OCHRONA NAD ZWIERZĘTAMI

Gminny program opieki nad zwierzętami bezpańskimi i przeciwdziałania bezdomności zwierząt

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Gdzie zgłaszać

Redaktor RGK

Tak

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Decyzje na trzymanie psa razy agresywnej

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

WYBORY I REFERENDA

Dopisanie do spisu wyborców na wniosek wyborcy

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wpisanie wyborcy na wniosek do stałego rejestru wyborców Gminy i Miasta Dobczyce 

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wybory samorządowe, do PE, do Sejmu i Senatu, Prezydenta, uzupełniające  - w zależności od potrzeb 

Redaktor RO

Tak

po upływie roku od dnia zatwierdzenia  wyników wyborów na obszarze kraju

   ZAŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE PRACĘ W GOSPODARSTWIE ROLNYM

Wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym rodziców lub teściów
 

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

ZGROMADZNIA PUBLICZNE

 

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Redakcja

 

redaktor BP

Tak

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Link otwiera się w nowym oknie

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Mapa strony

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Dane nie umieszczone w BIP

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Pomoc

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Strona WWW

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Deklaracja dostępności 

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Instrukcja korzystania z BIP

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

 

Załącznik Nr 3 do zarządzenia Nr 59/2020
Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce
z dnia 17 marca 2020 r.

 

Wykaz zakładek 

Osoba wyznaczona na redaktora BIP

Czy zawiera dane osobowe 

Termin usunięcia danych z BIP

Wprowadzenie

 

Redaktor BP

Nie

 

Rada

 

 

 

 

 

Skład Rady

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Przewodniczący Rady

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Kompetencje Rady

Pracownik Biura Rady 

Nie

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Uchwały

Pracownik Biura Rady 

Tak - zanonimizowane

10 lat

 

Rota ślubowania

Pracownik Biura Rady 

Nie

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Zawiadomienia o posiedzeniach komisji Rady i sesjach

Pracownik Biura Rady 

Nie

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Protokoły z Sesji Rady 

Pracownik Biura Rady 

Tak - zanonimizowane

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Transmisja on line z sesji 

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Retransmisje sesji  - archiwum nagrań

Pracownik Biura Rady 

Tak - zanonimizowane

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Interpelacje i zapytania

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Komisje 

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Rady Miejskiej, której dane dotyczą

 

Kontakt

Pracownik Biura Rady 

Tak

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Burmistrz

 

 

 

 

 

Biografia

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą

 

Kompetencje

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Nie

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą

 

Zarządzenia

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą

 

Obwieszczenia i zawiadomienia

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą

 

Decyzje

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak - zanonimizowane

po upływie 6 lat od dnia rozpoczęcia kadencji Burmistrza, którego dane dotyczą

 

Raport o stanie Gminy 

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Nie

po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia 

 

Kontakt

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Urząd

 

 

 

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Struktura Urzędu

Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Regulamin Organizacyjny Urzędu

Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Referaty i samodzielne stanowiska 

Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki

Tak / Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Jak załatwić sprawę 

Opis sposobów załatwiania spraw i odesłanie do menu przedmiotowego

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Petycje

Pracownik ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami

Tak

po upływie 2 lat od dnia zamieszczenia 

 

Zintegrowany System Zarządzania 

Stanowisko ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Regulamin udostępniania hostingu 

Pracownik ds. obsługi teleinformatycznej i bezpieczeństwa teleinformatycznego

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Dokumenty planistyczne i strategiczne

 

 

 

 

 

Strategia rozwoju Gminy i Miasta Dobczyce 

Pracownik ds. koordynowania zadań inwestycyjnych

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Lokalny Program Rewitalizacji 

Pracownik ds. koordynowania zadań inwestycyjnych

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego 

Pracownik ds. planowania przestrzennego

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Plan Gospodarki Odpadami 

Pracownik ds. gospodarki odpadami

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Program Ochrony Środowiska

Pracownik ds. ochrony środowiska

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Program zaopatrzenia w energię elektryczną i paliwa gazowe

Pracownik ds. RGK 

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Budżet i majątek

 

 

 

 

 

Sprawozdania finansowe Gminy 

Pracownik ds. księgowości

Tak

po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia 

 

Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie 

Pracownik ds. księgowości

Tak

po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia 

 

Sprawozdanie z realizacji budżetu

Pracownik ds. księgowości

Tak

po upływie 5 lat od dnia zamieszczenia 

Prawo

 

 

 

 

 

Statut Gminy 

Pracownik Biura Rady 

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Uchwały Rady

Pracownik Biura Rady 

Tak - zanonimizowane

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Zarządzenia Burmistrza

Pracownik Sekretariatu Burmistrza 

Tak - zanonimizowane

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Oświadczenia

 

 

 

 

 

Wprowadzenie

 

 

 

 

Radni

Pracownik Biura Rady 

Tak

po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia 

 

Burmistrz

Pracownik ds. Kadr i Szkoleń

Tak

po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia 

 

Pracownicy Urzędu 

Pracownik ds. Kadr i Szkoleń

Tak

po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia 

 

Kierownicy Gminnych Jednostek Organizacyjnych 

Pracownik ds. Kadr i Szkoleń

Tak

po upływie 6 lat od dnia zamieszczenia 

RODO

 

 

 

 

 

Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych 

Pracownik ds. bezpieczeństwa informacji, zintegrowanego systemu zarządzania i logistyki

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zamówienia publiczne i ogłoszenia

 

 

 

 

 

Zamówienia publiczne  - przetargi i zaproszenia 

Pracownik ds. Zamówień publicznych 

Nie

po upływie 4 lat

 

Przetargi na sprzedaż nieruchomości 

Pracownik ds. gospodarki gruntami 

Nie

po upływie 4 lat

 

Informacja z otwarcia ofert

Pracownik ds. Zamówień publicznych 

Tak

po upływie 4 lat

 

Wyniki przetargów

Pracownik ds. Zamówień publicznych 

Tak

po upływie 4 lat

 

Ogłoszenia o zawarciu umowy

Pracownik ds. Zamówień publicznych 

Tak

po upływie 4 lat

 

Plan zamówień publicznych

Pracownik ds. Zamówień publicznych 

Tak

po upływie 4 lat

 

Otwarte konkursy ofert

Pracownik ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami.

 

po upływie 4 lat

 

Tablica ogłoszeń

Pracownik Biura Promocji 

Tak

po upływie 4 lat

 

Nabór na stanowiska urzędnicze

Pracownik ds. kadr i szkoleń

Tak

po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru

Jednostki organizacyjne

 

 

 

 

 

O jednostkach (wykaz i odesłanie do ich BIP-ów)

Pracownik Biura Promocji 

Tak

Dane osobowe dyrektorów i kierowników usuwane są po ustaniu pełnienia przez nich funkcji  

Jednostki pomocnicze

 

 

 

 

 

Lista jednostek pomocniczych

Pracownik Biura Promocji 

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Statuty jednostek pomocniczych 

Pracownik Biura Promocji 

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Organy zarządzające jednostkami 

Pracownik Biura Promocji 

Tak

Dane osobowe sołtysów i rady sołeckiej usuwane są po ustaniu pełnienia przez nich funkcji  

Ewidencje i rejestry 

 

 

 

 

 

Rejestr instytucji kultury 

Pracownik Biura Promocji 

Tak

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 

Gminna Ewidencja Zabytków

Pracownik Biura Promocji 

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

menu przedmiotowe (gdzie i jak załatwić sprawy)

 

 

 

 

CMENTARZE KOMUNALNE

Regulamin cmentarzy komunalnych

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Cennik opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Pogrzeb

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Prolongowanie miejsc pochówku (po upływie 20 lat dla grobów ziemnych i 50 lat dla grobowców murowanych)

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przydział i sprzedaż miejsc pochówku

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wykonywanie usług cmentarnych związanych z pochówkiem

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

DODATKI MIESZKANIOWE

Dodatki mieszkaniowe
 

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ

Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Udostępnienie informacji publicznej na wniosek 

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

DROGI I ULICE GMINNE 

Zajęcie pasa drogowego

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Uzgodnienie lokalizacji urządzeń w pasie drogowym

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zezwolenie na lokalizację zjazdu z drogi publicznej

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

 Wydanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zawieszenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką 

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych SPECJALNYCH przewozów osób w krajowym transporcie drogowym

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydanie zezwolenia na wykonywanie REGULARNYCH przewozów osób w krajowym transporcie drogowym

Redaktor RO

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przekazywanie danych z wniosku CEIDG-1 do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenia potwierdzające wpis do ewidencji działalności gospodarczej 

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

EWIDENCJA LUDNOŚCI

Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL oraz Rejestru Dowodów Osobistych lub dokumentacji związanej z dowodami osobistymi

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Dowód osobisty

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O UTRACIE LUB USZKODZENIU DOWODU OSOBISTEGO

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zameldowanie na pobyt stały

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zameldowanie na pobyt czasowy

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy cudzoziemców

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy dokonane w wyniku decyzji administracyjnej

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 Zaświadczenie o zameldowaniu

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego dokonane w wyniku decyzji administracyjnej

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

GEODEZJA

 Podział nieruchomości nie objętej ustawą o gospodarce nieruchomościami

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Rozgraniczenie nieruchomości

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zatwierdzenie podziału nieruchomości objętej ustawą o gospodarce nieruchomościami

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

GOSPODARKA GRUNTAMI

Nabywanie na własność Gminy nieruchomości niezbędnych do wykonywania zadania.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydzierżawienie gruntów stanowiących własność gminy.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zbywanie nieruchomości stanowiących własność Gminy.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

   IMPREZY MASOWE 

 Pozwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej 

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

OCHRONA ŚRODOWISKA

Wydawanie decyzji dotyczącej wycinki drzew i krzewów.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Usługa: Wpis/zmiana zakresu wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco lub zawsze znacząco oddziaływać na środowisko.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zgłoszenie usunięcie drzew.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

ODPADY

Wniosek o odbiór odpadów zawierających azbest.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

 Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

PLANOWANIE PRZESTRZENNE

Zaświadczenia dotyczące spraw prowadzonych przez Referat.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wniosek do planu.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenia dotyczące przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie dotyczące położenia nieruchomości w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Dobczyce.

Redaktor GPS

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

PODATKI

Udzielanie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych w podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych – osób prawnych.

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny, leśne od osób prawnych oraz deklaracji na podatek od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych.

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wymiar podatków i opłat lokalnych – osoby fizyczne

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Udzielanie ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydawanie pisemnej indywidualnej interpretacji, przepisów prawa podatkowego

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wydawanie zaświadczeń na podstawie ewidencji podatkowej

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Udzielanie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych osoby fizyczne (umarzanie, odraczanie, rozkładanie na raty)

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Udzielanie ulgi inwestycyjnej

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Udzielanie ulg w podatku od spadków i darowizn - umarzanie, odraczanie, rozkładanie na raty

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

POTWIERDZENIE OŚWIADCZENIA O OSOBISTYM PROWADZENIU GOSPODARSTWA ROLNEGO

Potwierdzanie osobistego prowadzenia gospodarstwa rolnego 

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

SPRZEDAŻ ALKOHOLU

Zezwolenie jednorazowe dotyczące sprzedaży alkoholu na wolnym powietrzu (na okres 2 dni) dla przedsiębiorców już posiadających stałe zezwolenia oraz OSP

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży (gastronomia)

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (detal) 

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcom - katering 

Redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

URZĄD STANU CYWILNEGO

Sporządzenie aktu urodzenia

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Sporządzenie aktu zgonu

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Odpisy zupełne i skrócone aktów urodzeń, małżeństw i zgonów (także na drukach wielojęzycznych)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Ślub cywilny

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Skrócenie miesięcznego czasu oczekiwania na ślub cywilny

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przyjęcie oświadczenia małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zmiana imienia lub nazwiska

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie o stanie cywilnym

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wnioskowanie o nadanie Medalu Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie (dotyczy jubileuszu 50-lecia pożycia małżeńskiego)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przyjęcie oświadczenia o uznaniu ojcostwa (dotyczy także dziecka poczętego)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Przyjęcie oświadczenia o zmianie imienia lub imion dziecka zamieszczonych w akcie urodzenia w terminie 6 miesięcy od dnia jego sporządzenia

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie o zdolności prawnej tj. zaświadczenie stwierdzające, że osoba może zawrzeć małżeństwo zgodnie z prawem polskim, wydawane osobie, która zamierza zawrzeć małżeństwo za granicą.

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Sprostowanie aktu stanu cywilnego (dotyczy wszystkich rodzajów aktów stanu cywilnego)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zaświadczenie stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (do małżeństwa konkordatowego)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Transkrypcja aktu urodzenia (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu urodzenia sporządzonego za granicą)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Transkrypcja aktu małżeństwa (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu małżeństwa zawartego za granicą)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Transkrypcja aktu zgonu (przeniesienie do rejestru stanu cywilnego aktu zgono sporządzonego za granicą) 

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego (dotyczy wszystkich rodzajów aktów stanu cywilnego)

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

WODOCIĄGI I KANALIZACJA

Wydawanie warunków technicznych budowy przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Odbiór techniczny sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Umowy na dostarczanie wody i odbiór ścieków

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Zgłaszanie awarii

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Komunikaty, jakość wody

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Dokumenty (taryfy, regulaminy)

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

OCHRONA NAD ZWIERZĘTAMI

Gminny program opieki nad zwierzętami bezpańskimi i przeciwdziałania bezdomności zwierząt

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Gdzie zgłaszać

Redaktor RGK

Tak

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Decyzje na trzymanie psa razy agresywnej

Redaktor RGK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

WYBORY I REFERENDA

Dopisanie do spisu wyborców na wniosek wyborcy

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wpisanie wyborcy na wniosek do stałego rejestru wyborców Gminy i Miasta Dobczyce 

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Wybory samorządowe, do PE, do Sejmu i Senatu, Prezydenta, uzupełniające  - w zależności od potrzeb 

Redaktor RO

Tak

po upływie roku od dnia zatwierdzenia  wyników wyborów na obszarze kraju

   ZAŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE PRACĘ W GOSPODARSTWIE ROLNYM

Wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym rodziców lub teściów
 

Redaktor FK

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

ZGROMADZNIA PUBLICZNE

 

Redaktor USC

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Redakcja

 

redaktor BP

Tak

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Link otwiera się w nowym oknie

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Mapa strony

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Dane nie umieszczone w BIP

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Pomoc

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Strona WWW

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Deklaracja dostępności 

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian

Instrukcja korzystania z BIP

 

redaktor BP

Nie

aktualizowany w przypadku pojawienia się zmian