Witamy na stronie ARCHIWALNEJ

Biuletynu Informacji Publicznej

Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Od dnia 1 marca 2021 r. Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony jest pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugimdobczyce

 

Opublikowane informacje podlegają retencji danych zgodnie z zarządzeniem nr 59/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 17 marca 2020 r. w sprawie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Zarządzenie nr 23/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 28.01.2020 r. w sprawie: powołania komisji w celu dok. odbioru końcowego robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: " Zagospodarowanie otoczenia zbiornika Dobczyckiego etap - 1"

Data: 

2020-01-28

Kadencja: 

  • 2018-2023

Nr zarządzenia: 

23

Zarządzenie Nr  23/2020

Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce

z dnia  28.01.2019 roku

 

w sprawie powołania komisji w celu dokonania odbioru końcowego robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie otoczenia zbiornika Dobczyckiego w Dobczycach – etap I”.

 

 

Działając na podstawie art. 30 ust. 1, ust. 2 pkt 3 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 08 marca 1990 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.).

zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuję komisję w celu dokonania odbioru końcowego robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie otoczenia zbiornika Dobczyckiego w Dobczycach – etap I”.

 

Przedmiotem odbioru są prace określone w umowie Nr RI.272. 72.2018.ANSU z dnia 19.04.2018 r. Prace były realizowane w ramach projektu nr RPMP.06.03.03-12-0323/17 „Zagospodarowanie otoczenia Zbiornika Dobczyckiego w Dobczycach - etap I”, który uzyskał dofinasowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

 

Skład Komisji:

  1. Pan Konrad Skiba                       - Przewodniczący Komisji,
  2. Pan Marek Mitko                        - Zastępca Przewodniczącego Komisji
  3. Pan Marcin Podmokły                - Członek Komisji,
  4. Pan Robert Maniecki                  - Członek Komisji,
  5. Pan  Maciej Gibała                     - Członek Komisji,

 

 

 

Rozpoczęcie prac komisji odbędzie się w dniu 5 luty 2020 roku (środa) o godzinie 1000 w miejscu wykonanych robót.

 

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

Potwierdzenie powiadomienia członków komisji odbiorowej:

L.p.

imię i nazwisko

potwierdzenie

  1.  

Konrad Skiba

 

  1.  

Marek Mitko

 

  1.  

Marcin Podmokły

 

  1.  

Robert Maniecki

 

  1.  

Maciej Gibała