Witamy na stronie ARCHIWALNEJ

Biuletynu Informacji Publicznej

Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Od dnia 1 marca 2021 r. Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony jest pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugimdobczyce

 

Opublikowane informacje podlegają retencji danych zgodnie z zarządzeniem nr 59/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 17 marca 2020 r. w sprawie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Zarządzenie nr 141/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 27 sierpnia 2020 r. w sprawie:ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego w zakresie edukacji, oświaty i wychowania w 2020 r.

Data: 

2020-08-27

Kadencja: 

  • 2018-2023

Nr zarządzenia: 

141

Zarządzenie Nr 141/2020
Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce

z dnia 27 sierpnia 2020 r.

w sprawie ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego w zakresie edukacji, oświaty i wychowania w 2020 r.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713)  oraz w związku z art. 11 i 15 ust. 2h ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie  (Dz. U. z 2020 r. , poz. 1057), zarządzam, co następuje:

§ 1.  Przyznaje się dotację na realizację zadania z zakresu edukacji, oświaty i wychowania- dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobczyce z miejsca zamieszkania dziecka do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Myślenicach i z powrotem do miejsca zamieszkania Polskiemu Stowarzyszeniu na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Myślenicach w wysokości 18 837,88 zł (osiemnaście tysięcy osiemset trzydzieści siedem zł 88/100).

§ 2.  Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń.

§ 3.  Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy oraz Inspektorowi w Referacie Organizacyjnym.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.