Witamy na stronie ARCHIWALNEJ

Biuletynu Informacji Publicznej

Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Od dnia 1 marca 2021 r. Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony jest pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugimdobczyce

 

Opublikowane informacje podlegają retencji danych zgodnie z zarządzeniem nr 59/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 17 marca 2020 r. w sprawie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

 

Zarządzenie nr 107/2020 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 17 czerwca 2020 r. w sprawie: wprowadzenia zmiany do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce.

Data: 

2020-06-17

Kadencja: 

  • 2018-2023

Nr zarządzenia: 

107

Zarządzenie Nr 107/2020
Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce

z dnia 17 czerwca 2020 r.

w sprawie wprowadzenia zmiany
do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2020r.. poz. 713), zarządza się, co następuje:

§ 1. Wprowadza się następujące zmiany do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce przyjętego zarządzeniem Nr 135/2016 Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce z dnia 28 października 2016 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce:

1) W § 7 ust. 2 pkt 5 lit. c otrzymuje brzmienie:

„c) Stanowisko ds. bezpieczeństwa informacji, logistyki i działalności gospodarczej,”

2) W § 7 w ust. 8 lit. b otrzymuje brzmienie:

„b) Stanowisko ds. obywatelskich.”

3) W § 14 ust. 1 pkt. 5 lit. c otrzymuje brzmienie:

„c) Stanowisko ds. bezpieczeństwa informacji, logistyki i działalności gospodarczej;

Do zadań stanowiska należy prowadzenie spraw zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanym w Urzędzie informacjom i danym osobowym, prowadzenie zadań w zintegrowanym systemie zarzadzania oraz administracyjna i logistyczna obsługa Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy, a w szczególności:

1. Prowadzenie elektronicznej ewidencji mienia gminnego, w tym przygotowanie wyposażenia i sprzętu do przeprowadzenia inwentaryzacji,

2. Prowadzenie ewidencji kluczy w systemie jednego klucza oraz realizowanie spraw z zakresu zabezpieczenia fizycznego budynku Urzędu,

3. Zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt, meble i wyposażenie w tym obsługa usługi pocztowej, zakupy i dostawy materiałów biurowych i kancelaryjnych, druków i formularzy oraz środków czystości,

4. Prenumerata czasopism i książek na potrzeby Urzędu,

4. Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych  przy wykony zadań zwianych z ochroną danych osobowych, a w szczególności:

a) prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną informacji i danych osobowych w tym opracowywanie wymaganych przepisami prawa polityk i instrukcji;

b) przygotowywanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych i prowadzenie ich ewidencji oraz nadzorowanie ich aktualności;

c) prowadzenie rejestrów czynności przetwarzania;

d) współpraca w zakresie prowadzenia analizy ryzyka oraz oceny skutków dla ochrony danych;

e) realizacja obowiązków informacyjnych ciążących na administratorze danych;

f) przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych, w tym danych osobowych;

g) prowadzenie wewnętrznych audytów jakości w zakresie wdrożonych systemów zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz  przepisów prawych;

6. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zakresie doskonalenia wdrożonych systemów, w tym przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zintegrowanych systemów,

7. Nadzorowanie stosowania przez pracowników Urzędu przyjętych zasad ochrony w tym sporządzanie sprawozdań dla Pełnomocnika ds. ZSZ oraz dla Burmistrza,

8. Realizacja zadań wynikających z ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, a w szczególności wprowadzanie danych do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.”

4) W § 14 ust. 1 pkt. 8 lit. b otrzymuje brzmienie:

„b) Stanowisko ds. obywatelskich

Do zadań Stanowiska należy prowadzenie spraw i ewidencji wynikających z przepisów prawa, w szczelności dotyczących:

1.  Prowadzenia ewidencji ludności i wykonywania obowiązków meldunkowych przez obywateli RP i cudzoziemców, 

2. Wydawania, wymiany i unieważniania dowodów osobistych,

3. Udostępnienia danych osobowych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL,

4. Prowadzenia i aktualizacji rejestru wyborców oraz sporządzanie spisów wyborców,

5. Wprowadzania i aktualizacji danych w rejestrze danych kontaktowych osób fizycznych,    

6. Prowadzenia spraw związanych z kwalifikacją wojskową.”

§ 2. Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.