Informacja o obsłudze klienta w Urzędzie Gminy i Miasta Dobczyce

komunikat

W związku z wejściem w kolejny już etap luzowania obostrzeń dotyczących koronawirusa informujemy, że od 25 maja 2020 r. Urząd Gminy i Miasta Dobczyce oraz pozostałe jednostki wznawiają bezpośrednią, osobistą obsługę klientów.

Obsługa będzie możliwa po wcześniejszym telefonicznym umówieniu z pracownikiem danego referatu. Klienci obsługiwani będą wyłącznie na sali konferencyjnej UGiM Dobczyce.

Kasa Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce zostanie otwarta od 1 czerwca 2020 roku. Do końca maja osoby, które chcą dokonać płatności mogą to zrobić za pomocą przelewów elektronicznych. Numery kont, na które należy wpłacać płatności podane są w nakazach płatniczych, specjalnych informacjach, bądź fakturach dostarczonych do mieszkańców przez Urząd Gminy lub sołtysów.

Bardzo prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności, dezynfekcjI rąk, zakładania maseczek i rękawiczek.

Telefony kontaktowe:
• Biuro Obsługi Klienta - (12) 37-21-700 (701)
• Referat Inwestycji – (12) 37-21-792
• Urząd Stanu Cywilnego - (12) 37-21-724
• Referat Finansowo-Księgowy - (12) 37-21-738
• Referat Gospodarki Komunalnej - (12) 37-21-791
• Referat Gospodarowania Przestrzenią i Ochrony Środowiska - (12) 37-21-765
• Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - (12) 37-21-714
• Ekodoradca - (12) 37-21-777

Przypominamy, że w Urzędzie sprawy można załatwiać również z wykorzystaniem:
1. Korespondencji tradycyjnej - przesyłając dokumenty podpisane odręcznie za pośrednictwem Poczty Polskiej,
2. Korespondencji elektronicznej z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu na platformie ePUAP (adres skrytki: /rl48mj3p3g/SkrytkaESP) lub drogą mailową (ugim@dobczyce.pl).

Przed drzwiami głównymi, od strony ul. Rynek 26, stoi specjalna urna, która pełni funkcję skrzynki podawczej. Prosimy wrzucać do niej korespondencję.